Пошуковий запит: (<.>A=Morska L$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Morska L. I. What should teachers develop in their students – competencies or intelligences? [Електронний ресурс] / L. I. Morska // Педагогічний альманах. - 2016. - Вип. 29. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2016_29_4
|
2. |
Morska L. I. Teaching intercultural communicative competence: theoretical background [Електронний ресурс] / L. I. Morska // Ars Linguodidacticae. - 2018. - Вип. 2. - С. 12-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/artlin_2018_2_4
|
3. |
Morska L. I. Didactic potential of the integrated approach to teaching future programmers professional communicative competence in a foreign language [Електронний ресурс] / L. I. Morska, J. Skibska, V. T. Sulym, V. V. Masztalir // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2018. - Т. 64, № 2. - С. 1-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_64_2_3
|
4. |
Morska L. L. Training of teachers for the work with students with the special educational needs with the help of information technologies [Електронний ресурс] / L. L. Morska, J. Skibka // Педагогічний альманах. - 2017. - Вип. 33. - С. 123-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2017_33_21
|
5. |
Morska L. I. Formation of Professional English Competence in Future Psychologists’ Speech [Електронний ресурс] / L. I. Morska, I. Yu. Levchyk // Наука і освіта. - 2017. - № 6. - С. 136-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2017_6_23
|
6. |
Morska L. Teaching Medical Students’ Professional English Reading on The Basis of Individual Cognitive Learning Styles [Електронний ресурс] / L. Morska, T. Horpinich, T. Olendr // Наука і освіта. - 2018. - № 2. - С. 86-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2018_2_13
|
7. |
Morska L. І. Education values of modern British school [Електронний ресурс] / L. І. Morska // Педагогічний альманах. - 2017. - Вип. 35. - С. 28-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2017_35_6
|
8. |
Morska L. I. The Role of Psycholinguistic Segment in the Organization of the Educational Process of Future Translators [Електронний ресурс] / L. I. Morska, N. O. Sabat // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2018. - № 3. - С. 140-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2018_3_20
|
9. |
Morska L. Analyzing identity issues: traditional and current approaches to definition [Електронний ресурс] / L. Morska, J. Skibska // Науковий вісник Льотної академії. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 7. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sbfasps_2020_7_11
|
10. |
Morska L. Digital identity construction: challenges and pedagogical implications [Електронний ресурс] / L. Morska // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка. - 2020. - Вип. 10. - С. 25–34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2020_10_4
|
11. |
Daszykowska-Tobiasz J. Life quality of women during COVID-19 pandemic: preliminary research [Електронний ресурс] / J. Daszykowska-Tobiasz, L. Morska // Науковий вісник Льотної академії. Серія : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 9. - С. 118-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sbfasps_2021_9_17
|
12. |
Morska L. New technologies and their impact on foreign language teacher professional burnout (COVID-19 pandemic conditions) [Електронний ресурс] / L. Morska, K. Polok, M. Bukowska, I. Ladanivska // Advanced education. - 2022. - № 20. - С. 35-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2022_20_6
|
13. |
Morska L. I. Foreign language lexical competence in professionally oriented reading as a methodical problem [Електронний ресурс] / L. I. Morska, O. I. Zadorozhna // Іноземні мови. - 2022. - № 1. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/im_2022_1_3
|